Зіньківська громада
Полтавська область, Полтавський район

ЯК ПОВІДОМИТИ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ПРО НЕЩАСНИЙ ВИПАДОК НА ВИРОБНИЦТВІ

Дата: 16.01.2023 08:25
Кількість переглядів: 186

Фото без опису

🔰 Зважаючи на те, що Пенсійний фонд України та його територіальні органи з 1 січня 2023 року є правонаступниками Фонду соціального страхування (ФССУ), одним із напрямків роботи пенсійних установ стала профілактика та розслідування нещасних випадків на виробництві.

🔸 Процедура розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань, аварій на виробництві залишилася незмінною – як і раніше, її проводять відповідно до порядку, затвердженого урядовою постановою від 17.04.2019 № 337.

🔸 Окрім того, не змінилися й вимоги законодавства про те, що відповідальність за правильну організацію розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві покладається на роботодавця.

✅ Таким чином, роботодавці Полтавщини повинні врахувати наступне:

1. Після отримання інформації про нещасний випадок, заяви потерпілого, членів його сім’ї чи уповноваженої ним особи, потрібно оформити повідомлення про нещасний випадок/гостре професійне захворювання (отруєння) згідно з додатком 2 до Порядку № 337.

2. Термін повідомлення про нещасний випадок - протягом двох годин засобами зв’язку та не пізніше наступного робочого дня - на паперовому носії (п. 8 Порядку № 337).

3. Повідомляти про нещасний випадок слід за місцем його настання. Якщо нещасний випадок стався внаслідок події під час руху транспортних засобів усіх видів — за місцем реєстрації підприємства.

❗️ Увага! Канали зв’язку з фахівцями Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області для повідомлення про нещасний випадок на виробництві:

➡️ адреса електронної пошти - gu@pl.pfu.gov.ua

➡️ телефон - (0532) 60-81-97


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора