Зіньківська громада
Полтавська область, Полтавський район

СУЧАСНІ СПОСОБИ АВТЕНТИФІКАЦІЇ – ПРОСТИЙ ТА ЕФЕКТИВНИЙ ШЛЯХ ОДЕРЖАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

Дата: 11.11.2022 11:42
Кількість переглядів: 242

Фото без опису

🔰 Електронні сервіси Пенсійного фонду відіграють надзвичайну роль у цей складний для українців час. Унікальна комунікаційна платформа - Портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) - відновила свою роботу вже через місяць після початку війни і надає громадянам можливість зручно і оперативно отримувати максимальний спектр дистанційних послуг.

🔹 Нині на електронній платформі Фонду доступно майже два десятки видів послуг. Незабаром з’являться кабінети надавачів та отримувачів субсидій.

📲 Сучасний і надійний супутник вебпорталу Фонду - мобільний застосунок “Пенсійний фонд”, який надає доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів). Цю цифрову новацію вже встановили на свої смартфони понад 500 тис. користувачів по всій Україні.

🔹 Наразі на Полтавщині налічується близько 50-ти тисяч зареєстрованих користувачів вебпорталу Фонду, що удвічі більше, ніж у цей же період минулого року. Але проблема в тому, що форма реєстрації на цій електронній платформі за допомогою логіна і пароля наразі стала неактуальною, морально і технологічно застаріла, адже лишає користувача майже всіх дистанційних можливостей – ні заяву подати, ні довідку сформувати. Отже, найбільш виправданою і доцільною стала автентифікація користувачів на вебпорталі і в додатку Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації GOV ID з використанням технології Bank ID.

👉 Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Він має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис. За допомогою КЕП можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах тощо.

❓ Як і де можна отримати КЕП? Отримати КЕП можна як традиційним способом, звернувшись до численних сертифікованих центрів надання електронних послуг, так і більш зручним і сучасним - дистанційно, за допомогою електронних сервісів в мережі Інтернет.

✅ Спеціальні центри сертифікації бувають державними та недержавними, їх кількість в країні постійно змінюється.

Безкоштовними варіантами одержання КЕП є такі: у податковій, у «Приватбанку», у сервісних центрах МВС.

➡️ Для отримання КЕП необхідно:

▶️ відвідати сайт обраного центру;

▶️ ознайомитися з переліком необхідних документів;

▶️ подати або завантажити пакет документів;

▶️ одержати КЕП.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора